сряда, август 30, 2006

MTV EXIT

Снощи бях в Южния парк на събитие, организирано от МТВ срещу трафика на хора. Въпреки, че поляната можеше спокойно да побере поне 2 хиляди души, тези, които си бяхме купили билетче (от скромната сума от 10 лева), наброявахме не повече от 150 души. Накрая май станаха малко повече. За съжаление и срам на организаторите, първата група Cigaretta започнала да свири още в 17 часа, време, в което никой нормален човек в работен ден не може да се добере до парка, освен, ако не инсценира припадък на работното място.
Проверката на билетите и багажа беше на ниво, публиката изключително приятна. Имаше даже деца от някакъв дом, които много се забавляваха, но разбира се, стояха отделно от всички като бели лястовички (черни в случая).
Малко съм разочарована от Йън Браун (пее фалшиво:), за сметка на това музикантите му са от друго измерение.
Остава си останаха чудесни, ех, Свиленееее!
И така, днес говоря в ниския диапазон, но това е защото дъжд ме валя.

1 коментар:

Анонимен каза...

Тоз ми ти Йен Браун с неговото монотонно фалшиво мучене....
Сам си разваля музиката!

Да си вземе певица, бих го посъветвала - а и съм сигурна, че такава ще кърши снага по-ефектно от неговото бягане на място....

М.