понеделник, януари 15, 2007

и още за музиката

Имам няколко слабости откъм музика, като в процентно съотношение май исландците надвишават и присъстват с цели 3 представителя в топ 5. Днес искам да пусна линк към това парче на Сигур Рос, не е първото, с което чух и видях, че съществуват, но е много приятно.
Иначе прекрасният уикенд отмина. Аз видях слънцето за съвсем малко, бях принудена да стоя затворена по 8 часа на ден в някаква стая със спуснати щори и включена изкуствена светлина. И всичко това за някакъв измислен сертификат. Тъжно ми е, днес пак се скъсва да свети навън, а аз съм на работа. Май имам нужда от дълга почивка. И от планина. И от без-мислие. Ами, приятно гледане на клипа (и ако се чудите кой от кого е гледал, май криейтъра на Мтелската реклама е поплагиатствал в случая:))

Няма коментари: