събота, март 03, 2007

Твърде много

Курсът приключи, ще разправям като имам повече време, научих доста нови вицове:)
Сега дойде ред на проверката - дали ще ми издържи психиката на емоционалното натоварване. Както се случва обикновено - едно зло никога не идва само. Имам ужасно много работа и няма кога да пиша тук, ще крадвам от време на време, за да пускам линкчета към любими парчета като това и ще си тананикам:

I look at you
And before my eyes it's true
That the girl of my dreams
Is not quite what she seems
Open your door
Turn off the light
Show me, show more
Tell me it's alright

Heaven is inside you
Heaven, when I ride you
Heaven, do you want me?
Is heaven just in my mind?

I look at you
And tell everything you do
The words in your hand
Still remain unsaid
"Open my eyes
And ... to the girl
Loose the disguise
Release me from your spell

Имам усещането, че нещо се е счупило в мен - някакво винтче и превъртам на празно...
Тази нощ не успях да спя много, беше ми студено, въпреки, че парното работеше. Страх ме е от самотата. Но пък съм достатъчно смела да се справя. Ще скоча, какво пък толкова, по пътя надолу ще се уча да плувам :)))

Няма коментари: