вторник, април 10, 2007

Я пали една сигарета и върви да спиш

Алкохол - и то в безалкохолния ми ден (почти де, с две малки бири изключение, но трябваше да се полее талантливата група MINDOWN). В последния момент към моята сияйна компания се присъедини Д., който искаше да поизлезе преди да бъде заточен за две седмици в Сливен (утеших го, че освен роми, там се намира и сливенският женски затвор, като от това видимо настроението светна:). Да обяснявам ли, че към 12 и нещо вече дремех, а когато почнаха да свирят любимите ми Сигарета, едва гледах морно над бара. Няма спор, симпатична група са, но нещо се разминава с представата, която си бях изградила за тях. Може би не е редно да чакаш 6-7 години, за да слушаш на живо банда, която те е впечатлила. Не искам да оставате с впечатлението, че са зле, напротив!!! но не ме трогнаха. За разлика от "подгряващите" Mindown - нова звезда в личната ми класация. Леле какви китари:))))

Иначе - вторник като понеделник...Едва гледам, едва седя, едва се опитвам да мисля - мозъчето ми мърда кротко с двете си гънки и опитва да отлети далече от тук.

Няма коментари: