четвъртък, април 26, 2007

HP, насъщния ни дайййй

Ами сега? Тези от HP решиха да ме вземат. При това ми предложиха двойно в сравнение със заплатата ми тук! Какво да правя? Големи дилеми. Мисля си, че ако приема, ще почна на 2-ри юли, а на 4-ти съм на концерт на Мерилин Менсън. И ако по някакво извратено стечение на обстоятелствата ми се падне смяна, която да съвпада с концерта, това ще е знак, че не е трябвало да приемам. Значи има няколко неизвестни в това уравнение, което е от сферата на абсолютно предикативната хипотетична математика:

{if x > than y} @ Marilyn Manson = SHIT

Оф, дайте съвет, как да изчисля, че да стане във вида:

{if x > than GREAT} @ FATE = Marilyn Manson

Аз лично не мога:)))

Май ще разчитам на конвенционалната традиционна система с пророческите сънища и ще не-гледам да спя дълбоко тази нощ. Нещо модерните методи за гледане и поправяне на бъдещето не ми се отдават:)))

Няма коментари: