вторник, септември 18, 2007

The Revival of Brtitney

О, музо, млъкни, че Бритни изкара нов сингъл.
След като най-после май се съвзе от раздялата с Кевин (ако ме беше послушала, нямаше изобщо да се жени за него - дори аз можех да й кажа, че от лекето мъж не става, а тя взе че и му народи и дечурлига, ама карай, пак й дойде акъла, ако не навреме, то поне преди да е станало твърде късно), тя се появи с ново парче, което, признавам си, ми харесва почти колкото Toxic. За незапознатите ще вметна, че токсик е единствената песен на Спиърс, която харесвам.
Gimme more е покъртително... Надявам се искрено с това "дай ми още", да няма предвид - направи ми още деца, този път близнаци.
За предпочитане не гледайте клипа от наградите на МТВ - прилича на лоша реклама на успокоителни...Изумява ме колко зле може да изглежда човек, докато пее буфо. И коментарът на Сара Силвърман. Велик!!!

Няма коментари: