вторник, февруари 05, 2008

Стари снимки

Днес рових из папките със снимки и намерих няколко детски - мои, на приятели - черно-бели, нефокусирани, очарователни.
Спомних си как любимото ми занимание беше да гледам снимки. Баща ми имаше стар апарат с лента и го употребяваше безпощадно - в резултат на което в гардероба в детската стая има заровени купища снимки, прибрани в една огромна торба. Любимото ми занимание беше да изровя тези снимки от гардероба и да ги разглеждам. Пак от там измъквах и стария грамофон с плочите и пусках любимата ми - с избрани класически парчета - включително "Песента на Солвейг".

И когато накрая на тържественото, почти церемониално преглеждане на спомените, токът изгасваше и родителите ми започваха да се движат като весели призраци със свещи из коридора, можеше да се каже, че съм имала перфектната вечер ...

На тази снимка е Вал (с котето си)


Аз ставам на четири години, а сестра ми става разбойник


А тук никой не може да ме убеди, че краставицата не е микрофон

3 коментара:

denitsa каза...

хахаха...лелееее...о, чудесни са всичките! магнетичен поглед имаш, както до днес.
ванда е руса малко. имате и веф. а ръката на това коте върху ръката на вал...
и израженията ви..., и тия котки по блузата на ваня...
айде, лек път утре! целувки и на двете! :*)

junkpaper каза...

ne si se promenila mnogo hahaha ;) wink-wink. sushtite ochi. imat nujda ot geografska karta i balon s goresht vuzduh, za da budat izsledvani...

Elena каза...

страхотни снимки! за погледа се присъединявам безусловно :)