сряда, юни 11, 2008

Alive!

Днес отново съм сред живите, мърдащи, впечатляващи се, щастливи създания, които не се срещат много на гъсто в този град, но пък все по-често се виждат да щъкат наоколо.

Малка ревизия на нещата, които се случиха, докато бях погълната от безумното блато на проекта:

1. В градинката на Сфумато всеки вторник може да послушате едни приятни младежи, които пристигат с возилото си, пускат си озвучение от него на тонколони, малко светлинни ефекти, микрофон и импровизацииии. Свирят добре, може да се включите и винаги приканват да попеете и посвирите с тях. Направо златно попадение за приятна вечер с биричка и музика на открито:)
2. По кината пуснаха "Моите боровинкови нощи". Ще пиша скоро за него - много лиричен. Уонг Кар Уаи, все пак - Нора Джоунс е прекрасна:)
3. Вечер в обсерваторията. "Кръжок Грация и гравитация". Не мога просто да опиша какво е усещането. Да стоиш в една стаичка пет на 4 метра. Навън да вали безумен, поглъщащ дъжд, а ти да слушаш как едни човек (не случаен - ето го тук) свири на кавал и друг му акомпанира с китара. Няма такова чувство. После "урок" за цефеидите и червеното отместване. Направо се върнах години назад и моите увлечения по Вселената (как звучи само - аз съм безумно влюбена в нея, но тя е твърде голяма, обширна и древна за мен:). Обещание, че ще ходим в Рожен. Да не забравиш:)))
4. Концерт на група Гологан във Фенс. Страхотия!!! Няма да пропускам, струва ми се. Много добри. На кавала - посоченият по-горе младеж. Вокал - прелестната Анджела (негов персонален ангел всъщност). И още 3-ма младежи, които наистина забиха като за ФЕНС!!!
Препоръчвам с цяла душа - много вълнуват.
5. Вечеря в дома на една прекрасна жена:)
6. Други вълнуващи неща, ще ги цензурирам и запазя този път за себе си ...

Е това е, рапорт даден!


2 коментара:

Greeny каза...

Пфуф, как завидях :)

junkpaper каза...

вземете ме на рожен.