четвъртък, юни 26, 2008

Here I am back and ... spinning

След като незнайно как (по лични мои подозрения след злополучна комбинация между 5 минути федербал и една студена бира) се сдобих с гнойна ангина посред лято (спокойно, вече я напъдих в трета глуха с антибиотик, за който Джипката ми рече "Хм, т'ва няма да те оправи, ама пий!"), от днес съм отново healthy enough to scroll up and down из интернета. Като гледам не се е случило кой знае какво, като изключим масовата истерия около гей прайда - медиите си правят шоуто като популяризират откачалки (явно темата Румен Петков най-после се изчерпа).
Искам и аз обявя протест и да бъда нетолерантна. Не мога да понеса излагането на сексистки безумен плакат на гола жена с продупчена диня между краката. Дали да не потърся съдействие от Боян Расате. Много ми е любопитно, след като разбрах, че той се притеснява, че гей парадът ще превърне дъщеря му в хомосексуална, как според него биха й повлияли образите, които дебнат отвсякъде и дали ще му е приятно тя да се възприема като ходеща дупка с чифт цици ...

2 коментара:

junkpaper каза...

клипчето е страхотно :)
а аз заминавам на море на 30и, шопингът на легло се отлага, поне ако планът не пропадне. ще мина през созопол да си потърся сандали като на Дени :)

Vanya каза...

направи ми ниаколко снимки, моля. Ето един линк : http://e-vestnik.bg/2885