сряда, май 16, 2007

Do you like koalas?

А да сте слушали Кид Коала? Аз не съм (на живо поне). Тази вечер ще пуска в Ялта. Ако не успеете да дойдете, утре ще прочетете тук какво точно се е случило.

В тази връзка отново забравих да дам краткия си очерк за нощта на софийския ъндърграунд на Шипка 6. Бях обезумена от Ambient Anarchist, които уж извършваха нещо като пърформанс, но до свирене така и не се стигна. Издържах около 15 минути, което си е цяло постижение. Имаше интересни инсталации и доста добро представяне на ди джеите на втория етаж. Най-впечатляващ за мен се оказа асансьорът, който се движеше между етажите почти като връзка между нашия и други светове - целият обвит от вътре с розова булана - който преминаваше като парченце от задгробен свят нагоре надолу. А вътре... ако се задържиш на столчето в ъгъла за повече от два етажа, се запознаваш с интересни хора:)
Находчиво, изключително!

До утре, ако съм в състояние да пиша изобщо:)))

Няма коментари: