четвъртък, май 17, 2007

Ако господ е DJ, Кид Коала е моят ангел-хранител

Добъъъър вечер, София!
Благодаря, че дойдохтеееее. Не ви чувам! Забавлявате ли сееееееее?

О, да, Кид! О, да, Коала!

Снощи в Ялта - за първи път ми прекрачва копитото там, но впечатленията ми са чудесни. Доколко не съм в час ще ви светне фактът, че първо се опитах да се навра в едно соларно студио в подлеза, убедена, че там е клубът. Но нееее... Лелята ме натири да се качвам нагоре и аз понесох своята дегизирана персона (маскирана като поп икона) към кубъъ. Много ентусиазъм, много нещо. Наколо народ, пийват, говорят си хората, ама аз нали самосиндикално бях, а и вече си бях изпила и двете енргийни напитки, нямаше какво да правя отвън и се втурнах в Меката. Вътре нямаше пукнат човек. Тоест имаше един - аз бях. След около час се напълни. Даже мернах девойчето - дрогарче, което постоянно виждам напоследък. Коалата почна чак към 1 обаче заби просто помрачаващо или заслепяващо, не мога да преценя от всички тези лазери:)))))
Беше си подготвил едни големи листа с пожелания към хората наоколо - написани на български, представете си. И искрено се забавляваше. Както и всички наоколо.

Кажете YEAH!!!!!
Кажете HELL YEAH!!!!!

Ей, другият път да дойдете и вие!

Няма коментари: