петък, ноември 07, 2008

Overpowered, overwhelmed

Роушин направо ни измъкна от пещерите, издърпа от клетките и ни размаза от удоволствие.
Тази жена е феноменална. Никога, повтарям НИКОГА не съм виждала артист да се накъса на толкова парчета и да ги запрати по публиката с такъв бяс. Обожавам я!



След почти 4-часово набиване на крак и чакане към 10 часа концертът започна. Тълпата вече и без друго беше полудяла (но не в позитивния смисъл) по повод на циклещия ди джей, та в момента, в който най-после ни лиши от присъствието си, първичната супа се сгъсти и почна да тръпне, тропа, пляска и да се вълнува от предстоящото.
Токсик на Бритни (в безумен, очарователен вариант - за справка - виж у десно), някакви негърски хави (досада) и ....това


... започна. И така следващите два часа. Глас не ми остана. Не мога да повярвам, че се случи толкова хубаво, така зареждащо.
Искам да го забия с най-големия пирон в главата си и никога да не загубя усещането, да запазя и най-малкия детайл от това, което видях, чух, почувствах. Снимки при Яна.

Overwhelmed ...

5 коментара:

vladimir каза...

Беше ненормално, невероятно и много красиво. А това за парчетата е най-точното описание на концерта. Жалко, че не се видяхме, но на някой следващ концерт задължително ще се оглеждам по-внимателно :).

Natalie каза...

Ауууу и аз искам да си забия както каза "най-голямия пирон в главата" защото мен този концерт направо ме зашемети. Мамка му защо нямам 3D recorder в главата :D

Пукел каза...

Ей, страхотно! Една малка група от хора само се канихме да отидем... поне за сега плановете за Депеш са в почти пълната си готовност. Но както и да е - поздрави от мен, всичко хубаво и блога е адски приятен. (:

Анонимен каза...

Винаги ми е било интересно по такива мероприятия да наблюдавам лицата от публиката... В този случай беше наистина знаменателно - имам чувството, че всеки си представяше именно как Roisin го издърпва от клетката му и го размазва от удоволствие :))))

junkpaper каза...

прекрасно е :) много се радвам за теб! освети ми битийцето :)